Малодівицька громада

Чернігівська область, Прилуцький район

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 28.12.2021 16:14
Кількість переглядів: 552

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі   

 

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби для забезпечення діяльності закладів освіти  Малодівицької селищної ради. Технічні, якісні та кількісні характеристики  предмета закупівлі  повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання товару.

               Предмет закупівлі: (Мясо свинина, мясо яловичина,  філе куряче, гомілка куряча, окорочок курячий,  бедро куряче,  печінка куряча , печінка свинна )

код ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо

 

Строк поставки товару:   до 31.12.2022 року.

 

Очікувана вартість становить на 2022 роки  478215,00 грн.

Посилання на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2021-12-13-017152-c

Кількість відповідно до складеної потреби на 2022 рік , місце поставки та технічні якісні характеристики до предмету закупівлі

 

(Мясо свинина, мясо яловичина,  філе куряче, гомілка куряча, окорочок курячий,  бедро куряче,  печінка куряча , печінка свинна )

 

 Вся продукція відповідно до технічного завдання  -  охолоджена .

 Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення доставки.

 

код ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо

 

код ДК 021:2015  - 15110000-2 - М’ясо (Філе куряче)

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

1. Строки постачання: до 31.12.2022 року.

2. Технічні вимоги:

- продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника  –1- 2 рази в тиждень  по зонах обслуговування загальноосвітніх шкіл, установ та днз  Малодівицької селищної ради Прилуцького району (додаток 4).

- термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.

- продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному ізотермічному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;

3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту  з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист)

4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності та/або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар, завірених печаткою виробника.

  •           Учасник повинен надати:
  • гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора.
  • копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
  • інформацію щодо запропонованого товару, а саме: назву та повну адресу і телефон виробника; адресу потужностей виробництва;
  • кількість нетто харчового продукту;
  • калорійність та поживну цінність із вказівкою на кількість білка та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 гр харчового продукту.
  •  інформацію про наявність чи відсутність у харчових продуктах генетично-модифікованих організмів, що відображається на етикетці харчового продукту.
  • Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля.
  •        
  •      Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

     У разі  відсутності  гарантійного листа та інших документів відповідного додатку, пропозиція  вважається такою, що не відповідає умовам цієї документації.

           У всіх випадках, що не зазначені у тендерній документації, замовник керується Законом, а також іншими нормативними-правовими актами України.

 

ЯКІСНІ ВИМОГИ:

 

Найменування предмета закупівлі:

Філе куряче

Вимоги до предмета закупівлі:

Філе куряче - Вищого ґатунку.

Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова діючиго ДСТУ

Кількість предмета закупівлі:

 

970 кг.

 

 

 

код ДК 021:2015  - 15110000-2 - М’ясо  Окорочок ( курячий)

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

1. Строки постачання: до 31.12.2022 року.

2. Технічні вимоги:

- продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника  – 2 рази в тиждень  по зонах обслуговування загальноосвітніх шкіл, установ та днз Прилуцького району (додаток 4).

- термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.

- продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному ізотермічному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;

3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту  з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист)

4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності та/або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар, завірених печаткою виробника.

  •           Учасник повинен надати:
  • гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора.
  • копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
  • інформацію щодо запропонованого товару, а саме: назву та повну адресу і телефон виробника; адресу потужностей виробництва;
  • кількість нетто харчового продукту;
  • калорійність та поживну цінність із вказівкою на кількість білка та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 гр харчового продукту.
  •  інформацію про наявність чи відсутність у харчових продуктах генетично-модифікованих організмів, що відображається на етикетці харчового продукту.
  • Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля.
  •        
  •          Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

     У разі  відсутності  гарантійного листа та інших документів відповідного додатку, пропозиція  вважається такою, що не відповідає умовам цієї документації.

           У всіх випадках, що не зазначені у тендерній документації, замовник керується Законом, а також іншими нормативними-правовими актами України.

 

ЯКІСНІ ВИМОГИ:

 

Найменування предмета закупівлі:

 (Окорочок  курячий)

Вимоги до предмета закупівлі:

Окорочок курячий - Вищого ґатунку.

Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова діючиго ДСТУ

Кількість предмета закупівлі:

 

340 кг

 

код ДК 021:2015  - 15110000-2 - М’ясо  Бедро куряче

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

1. Строки постачання: до 31.12.2022 року.

2. Технічні вимоги:

- продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника  – 2 рази в тиждень  по зонах обслуговування загальноосвітніх шкіл, установ та днз Прилуцького району (додаток 4).

- термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.

- продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному ізотермічному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;

3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту  з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист)

4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності та/або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар, завірених печаткою виробника.

  •           Учасник повинен надати:
  • гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора.
  • копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
  • інформацію щодо запропонованого товару, а саме: назву та повну адресу і телефон виробника; адресу потужностей виробництва;
  • кількість нетто харчового продукту;
  • калорійність та поживну цінність із вказівкою на кількість білка та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 гр харчового продукту.
  •  інформацію про наявність чи відсутність у харчових продуктах генетично-модифікованих організмів, що відображається на етикетці харчового продукту.
  • Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля.
  •        
  •          Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

     У разі  відсутності  гарантійного листа та інших документів відповідного додатку, пропозиція  вважається такою, що не відповідає умовам цієї документації.

           У всіх випадках, що не зазначені у тендерній документації, замовник керується Законом, а також іншими нормативними-правовими актами України.

 

ЯКІСНІ ВИМОГИ:

 

Найменування предмета закупівлі:

Бедро куряче

Вимоги до предмета закупівлі:

Окорочок (курячий) - Вищого ґатунку.

Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова діючиго ДСТУ

Кількість предмета закупівлі:

 

270 кг

 

код ДК 021:2015  - 15110000-2 - М’ясо  гомілка куряча

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

1. Строки постачання: до 31.12.2022 року.

2. Технічні вимоги:

- продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника  – 2 рази в тиждень  по зонах обслуговування загальноосвітніх шкіл, установ та днз Прилуцького району (додаток 4).

- термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.

- продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному ізотермічному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;

3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту  з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист)

4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності та/або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар, завірених печаткою виробника.

  •           Учасник повинен надати:
  • гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора.
  • копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
  • інформацію щодо запропонованого товару, а саме: назву та повну адресу і телефон виробника; адресу потужностей виробництва;
  • кількість нетто харчового продукту;
  • калорійність та поживну цінність із вказівкою на кількість білка та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 гр харчового продукту.
  •  інформацію про наявність чи відсутність у харчових продуктах генетично-модифікованих організмів, що відображається на етикетці харчового продукту.
  • Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля.
  •        
  •          Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

     У разі  відсутності  гарантійного листа та інших документів відповідного додатку, пропозиція  вважається такою, що не відповідає умовам цієї документації.

           У всіх випадках, що не зазначені у тендерній документації, замовник керується Законом, а також іншими нормативними-правовими актами України.

 

ЯКІСНІ ВИМОГИ:

 

Найменування предмета закупівлі:

Гомілка куряча

Вимоги до предмета закупівлі:

Гомілка куряча - Вищого ґатунку.

Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова діючиго ДСТУ

Кількість предмета закупівлі:

 

280 кг

 

код ДК 021:2015  - 15110000-2 - М’ясо (Печінка куряча)

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

1. Строки постачання: до 31.12.2022 року.

2. Технічні вимоги:

- продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника  – 2 рази в тиждень  по зонах обслуговування загальноосвітніх шкіл, установ та днз Прилуцького району (додаток 4).

- термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.

- продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному ізотермічному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;

3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту  з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист)

4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності та/або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар, завірених печаткою виробника.

  •           Учасник повинен надати:
  • гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора.
  • копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
  • інформацію щодо запропонованого товару, а саме: назву та повну адресу і телефон виробника; адресу потужностей виробництва;
  • кількість нетто харчового продукту;
  • калорійність та поживну цінність із вказівкою на кількість білка та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 гр харчового продукту.
  •  інформацію про наявність чи відсутність у харчових продуктах генетично-модифікованих організмів, що відображається на етикетці харчового продукту.
  • Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля.
  •          Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

     У разі  відсутності  гарантійного листа та інших документів відповідного додатку, пропозиція  вважається такою, що не відповідає умовам цієї документації.

     У всіх випадках, що не зазначені у тендерній документації, замовник керується Законом, а також іншими нормативними-правовими актами України.

 

ЯКІСНІ ВИМОГИ:

 

Найменування предмета закупівлі:

Печінка куряча

Вимоги до предмета закупівлі:

Печінка куряча - вищого ґатунку.

Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова діючиго ДСТУ

Кількість предмета закупівлі

140 кг

 

код ДК 021:2015  - 15110000-2 - М’ясо (М'ясо свинини)

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

1. Строки постачання: до 31.12.2022 року.

2. Технічні вимоги:

- продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника  – 2 рази в тиждень  по зонах обслуговування загальноосвітніх шкіл, установ та днз Прилуцького району (додаток 4).

- термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.

- продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному ізотермічному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;

3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту  з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист)

4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності та/або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар, завірених печаткою виробника.

  •           Учасник повинен надати:
  • гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора.
  • копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
  • інформацію щодо запропонованого товару, а саме: назву та повну адресу і телефон виробника; адресу потужностей виробництва;
  • кількість нетто харчового продукту;
  • калорійність та поживну цінність із вказівкою на кількість білка та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 гр харчового продукту.
  •  інформацію про наявність чи відсутність у харчових продуктах генетично-модифікованих організмів, що відображається на етикетці харчового продукту.
  • Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля.
  •          Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

     У разі  відсутності  гарантійного листа та інших документів відповідного додатку, пропозиція  вважається такою, що не відповідає умовам цієї документації.

     У всіх випадках, що не зазначені у тендерній документації, замовник керується Законом, а також іншими нормативними-правовими актами України.

 

ЯКІСНІ ВИМОГИ:

 

Найменування предмета закупівлі:

М’ясо свинина

Вимоги до предмета закупівлі:

М’ясо свинина - вищого ґатунку.

Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова діючиго ДСТУ

Кількість предмета закупівлі

1545 кг

код ДК 021:2015  - 15110000-2 - М’ясо (М'ясо яловичина)

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

1. Строки постачання: до 31.12.2022 року.

2. Технічні вимоги:

- продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника  – 2 рази в тиждень  по зонах обслуговування загальноосвітніх шкіл, установ та днз Прилуцького району (додаток 4).

- термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.

- продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному ізотермічному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;

3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту  з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист)

4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності та/або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар, завірених печаткою виробника.

  •           Учасник повинен надати:
  • гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора.
  • копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
  • інформацію щодо запропонованого товару, а саме: назву та повну адресу і телефон виробника; адресу потужностей виробництва;
  • кількість нетто харчового продукту;
  • калорійність та поживну цінність із вказівкою на кількість білка та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 гр харчового продукту.
  •  інформацію про наявність чи відсутність у харчових продуктах генетично-модифікованих організмів, що відображається на етикетці харчового продукту.
  • Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля.
  •          Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

     У разі  відсутності  гарантійного листа та інших документів відповідного додатку, пропозиція  вважається такою, що не відповідає умовам цієї документації.

     У всіх випадках, що не зазначені у тендерній документації, замовник керується Законом, а також іншими нормативними-правовими актами України.

 

ЯКІСНІ ВИМОГИ:

 

Найменування предмета закупівлі:

М’ясо яловичина

Вимоги до предмета закупівлі:

М’ясо яловичина - вищого ґатунку.

Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова діючиго ДСТУ

Кількість предмета закупівлі

220 кг

 

 

 

код ДК 021:2015  - 15110000-2 - М’ясо (Печінка  свинна)

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

1. Строки постачання: до 31.12.2022 року.

2. Технічні вимоги:

- продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника  –1- 2 рази в тиждень  по зонах обслуговування загальноосвітніх шкіл, установ та днз Прилуцького району (додаток 4).

- термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.

- продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному ізотермічному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;

3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту  з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист)

4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності та/або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи на запропонований товар, завірених печаткою виробника.

  •           Учасник повинен надати:
  • гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора.
  • копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
  • інформацію щодо запропонованого товару, а саме: назву та повну адресу і телефон виробника; адресу потужностей виробництва;
  • кількість нетто харчового продукту;
  • калорійність та поживну цінність із вказівкою на кількість білка та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 гр харчового продукту.
  •  інформацію про наявність чи відсутність у харчових продуктах генетично-модифікованих організмів, що відображається на етикетці харчового продукту.
  • Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля.
  •          Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

     У разі  відсутності  гарантійного листа та інших документів відповідного додатку, пропозиція  вважається такою, що не відповідає умовам цієї документації.

     У всіх випадках, що не зазначені у тендерній документації, замовник керується Законом, а також іншими нормативними-правовими актами України.

 

ЯКІСНІ ВИМОГИ:

 

Найменування предмета закупівлі:

Печінка  свинна

Вимоги до предмета закупівлі:

Печінка яловича. свинна - вищого ґатунку.

Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова діючиго ДСТУ

Кількість предмета закупівлі

243 кг

 

Місце доставки товарів

 

п/п

Назва загальноосвітнього закладу

Відстань від смт. Мала Дівиця до закладів освіти та днз

 

 

 

  1.  

Малодівицька  ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Мала Дівиця вул. Слобідська, 16

0

  1.  

Малодівицький ДНЗ «Ромашка» смт. Мала Дівиця вул . Незалежності 11В

0 км.

  1.  

Товкачівська ЗОШ І-ІІІ ст. с. Товкачівка вул. Миру, 96

7 км

  1.  

Товкачівський ДНЗ «Барвінок» . с. Товкачівка вул. Миру, 96

7 км

  1.  

Великодівицька ЗОШ І-ІІ ст с. Велика Дівиця вул. Героїв війни, 38

6 км

  1.  

Великодівицький  ДНЗ с. Велика Дівиця вул. Героїв війни, 38

6 км

  1.  

Обичівська  ЗОШ І-ІІ ст. с. Обичів вул. Незалежності, 31

4 км

  1.  

Обичівський  ДНЗ «Капітошка»  с Обичів  вул. Незалежності, 31

4 км

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора