Малодівицька громада

Чернігівська область, Прилуцький район

Пенсійний фонд кардинально змінює технологію обслуговування громадян.

Дата: 28.08.2019 11:33
Кількість переглядів: 457

Фото без опису

 

В Україні стартував новий  сервіс призначення  Е-пенсії в “один дотик”.         

Сервіс передбачає:

  • подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);
  • після прийняття рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.

         Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.

Сервіс призначення пенсії в «один дотик» є однією зі складових частини системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»), що реалізується Пенсійним фондом України і включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організації обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

Для того щоб скористатися сервісом, потрібні лише 3 умови: електронний пристрій (компютер, ноутбук) із доступом до мережі інтернет, авторизація в особистому кабінеті на веб-порталі пенсійного фонду за допомогою електронного цифрового підпису, наявність необхідних сканованих документів.

Поки що для призначення пенсій доводиться відвідувати сервісні центри декілька разів (подання паперових документів, отримання консультацій, подання відсутніх документів, перевірка та контроль лише при особистому зверненні).

Нова система – одна зі складових реформи надання послуг в електронному вигляді “Е-пенсія”. Реформа передбачає створення можливостей одержання послуг дистанційно, в електронному форматі, через особистий кабінет та Вебпортал; одержання результатів надання послуг; організацію обміну даними з іншими державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

Також варто наголосити, що новий сервіс є безкоштовним.

Оновлена система прийому за принципом «одне відвідування» - це лише одне відвідування установи для того, аби забрати пенсійне посвідчення.

За допомогою сучасних електронних сервісів ми можемо спростити та покращити обслуговування наших клієнтів. Мова йде про максимальне переведення процесу обслуговування в мережу інтернет. Таким чином, не виходячи з дому, можна отримати всю необхідну інформацію.

Але ж проблема в тому, що далеко не всі пенсіонери користуються  інтернетом. Перевести обслуговування в електронний режим зовсім не означає - скасувати традиційний, звичний прийом для людей літнього віку, котрі «звикли до паперів». 

У червні ц.р. відбулася реорганізація Пенсійного фонду, систему об’єднаних управлінь замінено на систему сервісних центрів: у головному управлінні працюють 24 сервісні центри (це 16 відділів обслуговування громадян та 8 секторів).

 В 19 територіальних громадах та в 11: Центрах надання адміністративних послуг, в сільських та селищних радах, в навчальних закладах створені віддалені робочі місця для працівників Пенсійного фонду.

        Така  оптимізована інфраструктура  дає можливість звичайний доступ громадянам до послуг Пенсійного фонду.

        Якщо ж замовник послуг не хоче скористатись особистим відвідуванням установи, він може одержати повний спектр пенсійних послуг через електронний зв’язок.

Процедура подання документів на призначення пенсії доволі проста. Потрібно зайти на веб-портал, вибрати опцію «Призначення пенсії» і заповнити відповідну заяву. Частина даних  в ній заповнюється автоматично, адже система «підтягує» інформацію про особу, яку закріплено за електронним цифровим підписом. Решту даних про себе треба внести власноруч.

Питання нескладні: орган, до якого звертається пенсіонер, вид пенсії, адреса місця проживання, наявність інвалідності чи інших особливостей тощо.

Також обов’язково треба прикріпити до заяви сканкопії паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) сторінок  трудової книжки та зазначити свій номер телефону чи електронну пошту, щоб у разі виникнення якихось питань, була можливість зворотнього зв’язку. Це все.

 При цьому додавати документи (у разі потреби) через свій електронний кабінет можна упродовж трьох місяців. Користувачі вебпорталу отримуватимуть повідомлення про надходження, прийняття документів до розгляду, перебіг їх опрацювання і про призначену пенсію. Час  розгляду заяви – десять днів. Протягом цього періоду користувач порталу може відстежити, на якій стадії перебуває розгляд його заяви. Зрештою, надійде запрошення (на вказану при реєстрації електронну пошту або за допомогою СМС) відвідати сервісний центр для отримання пенсійного посвідчення.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора