Малодівицька громада

Чернігівська область, Прилуцький район

У службі зайнятості почали працювати кар’єрні радники.

Дата: 11.02.2019 15:01
Кількість переглядів: 248

У службі зайнятості почали працювати кар’єрні радники.
Вже місяць у підрозділах Державної служби зайнятості діють кар’єрні радники
– досвідчені спеціалісти з працевлаштування і розвитку кар’єри, індивідуальні
консультанти, які здійснюють супровід безробітного до моменту влаштування
на робоче місце.

Кар’єрний радник: хто він?
Радники виділені з поміж найбільш фахових працівників, які мають великий
досвід роботи з людьми, не бояться опановувати нові підходи, вміють
знаходити спільну мову з клієнтами, розбиратися в складних життєвих
ситуаціях. 
«Паперової», тобто технічної роботи у такого спеціаліста менше. Зате більше
часу залишається на «живе» спілкування. За допомогою методу профілювання
визначаються індивідуальні характеристики клієнта, що сприяє визначенню
оптимального переліку послуг.
Радник з’ясує, чому людина тривалий час не може знайти роботу – можливо, не
вміє презентувати свої трудові вміння і навички, має завищені вимоги, особисті
причини тощо. Підсобить у подоланні психологічного бар’єру.
Порадить, як правильно скласти резюме, щоб роботодавець вирізнив з-поміж
інших і запросив на співбесіду. Навчить, як поводитись на першій зустрічі з
майбутнім керівником. Підкаже, де можна підвищити кваліфікацію, щоб
відповідати вимогам омріяної посади. І, власне, підбере вакансії.
Та не треба думати, що кар’єрний радник – такий собі чарівник, до якого варто
лише підійти і на вас просто з неба «звалиться» пропозиція бажаної роботи з
великою платнею, про які ви навіть не мріяли. Самим клієнтам необхідно
здійснювати активні дії для того, щоб знайти реальне місце роботи і почати
заробляти, а не тільки «відмічатися на біржі» й отримувати виплати.
Відповідальність з’явилася й у безробітного, котрий має бути зацікавлений у
своєму працевлаштуванні та активно включатися в пошук роботи.
Фахівець і клієнт стають партнерами. Адже мета у них спільна – швидше й
ефективніше знайти роботу для людини.

Радник і безробітний розробляють індивідуальний план працевлаштування,
останній зобов’язується його виконувати, засвідчивши згоду власним
підписом. 
Якщо людина не сприяє власній зайнятості, не виконує рекомендації кар′єрного
радника, то може втратити на певний період частину допомоги по безробіттю, а
за певних умов навіть позбутися статусу безробітного. 
Рішення про застосування таких санкцій приймає теж кар’єрний радник.
Використання послуг кар’єрних радників має на меті мотивувати людей до
праці, надавати індивідуально орієнтовані послуги, зробити шукачів роботи
мобільними і підготовленими гравцями на ринку праці.
Реєстрація за новим порядком
Створення інституту кар’єрних радників передбачене новим Порядком
реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають
роботу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня
2018 року № 792, що набрала чинності з 1 січня 2019 року. 
Кар’єрний радник – це співробітник служби зайнятості, що забезпечує надання
послуг особам, які шукають роботу, зареєстрованим безробітним, здійснює
супровід таких осіб з метою їх подальшого працевлаштування.
Первинний прийом, реєстрацію, анкетування, підбір вакансій робить
реєстратор, який першим зустрічає відвідувача, вивчає його цілі й очікування,
налаштовує і мотивує на працю. Якщо тривалий час із різних причин людина не
може працевлаштуватися, її направляють до кар’єрного радника, як більш
вузького спеціаліста, котрий «вестиме» клієнта до досягнення бажаного
результату і усунення причин, що заважають знайти роботу.
На сьогодні першочерговим завданням Державної служби зайнятості є
поліпшення сервісного обслуговування клієнтів служби, індивідуалізоване
надання якісних і результативних послуг у залежності від потреб клієнта.
Одним із кроків у цьому напрямку є запровадження інституту кар’єрного
радника. Такі радники – це фахівці нашої служби, які зараз проходять навчання,
вони працюватимуть з клієнтом по принципу кейс-менеджера і допомагатимуть
людині впоратися з проблемою безробіття і зі змінами у житті.
Кар’єрний радник покликаний активізувати потенціал людини, залучити її до
процесу пошуку роботи. Першочергове завдання цього спеціаліста – розробити
на підставі проведеного поглибленого профілювання спільно з клієнтом план
заходів, які прискорять повернення людини на ринок праці.
Крім кар’єрних радників, виділені реєстратори, які першочергово працюють з
клієнтом і в разі непрацевлаштування на першому етапі скеровують його до
кар’єрного радника. Радник визначає, чому не вдалося оперативно

працевлаштувати людину, з’ясовує, які трудові навички їй необхідно
вдосконалити, окреслює проблему, що перешкоджає отримати роботу, й
допомагає її подолати. Важливо, щоб людина сама розуміла цю проблему і була
зацікавлена у вирішенні.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора